<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

https://hananaa.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
WHOISHANNA?: A QUESTION FOR YOU

6/16/2012

A QUESTION FOR YOU

Would you guys like it if I started to write about health and fitness and that kind of stuff? I'm not the most fit person 
in the world nor the expert on health, BUT, I live a pretty healthy life and I'm currently trying to get into the best possible 
shape. So... I could start sharing my own workouts, what I eat, "fitspo" pictures and just random health/fitness tips. 
If you guys are interested? If you don't feel like commenting, but still wanna show me that you guys want me to start posting 
about health/fitness - just like my post on bloglovin' and I'll know! :)

6 Comments:

At June 16, 2012 at 12:21 PM , Anonymous amy said...

Nej helst inte!!
det är redan så många som gör det och om du dessutom inte vet så mycket om det så tycker jag det bara låter dumt att du ska ge tips och sådant. Jag är less på alla bloggar som lägger upp bilder på modellsmala tjejer och på mat varje gång dom äter nyttigt.
Låter lite gnällig i den här kommentaren men gillar annars din blogg! speciellt insperations bilderna på kläderna :)

 
At June 16, 2012 at 12:46 PM , Blogger HANANAA said...

Ok! Har tränat hela mitt liv och läser ständigt böcker/tidningar/studier om träning och hälsa - så noll koll har jag ju inte, MEN, ingen utbildning. Dock, vem säger att utbildning är det som krävs för att man ska vara proffs? Utbildningen kan ju vara dålig... Tänkte främst lägga upp fakta om träning och mat som jag läser i tidningar/på nätet som jag tycker är relevant, samt dela med mig av egna erfarenheter. Tränar själv på gym 3-4 ggr vecka, är semi-vegetarian, laktosintolerant och glutenintolerant - så tänkte det skulle vara kul att dela med mig lite av egna tips och erfarenheter (och sen lägga till riktig fakta som jag samlar på mig!). Jag tror på att leva ett hälsosamt liv, och träna/äta på det sätt som får just DIG att må bra - så tänkte jag skulle köra på det tänket och inspirera till ett nyfiket liv (våga testa nya grejer etc. för att se vad som just du mår bra av). Så - det var lite så jag tänkte! Och om jag börjar skriva om sånt så kommer jag såklart inte minska på mode & kläder i bloggen - fortfarande fokus på det! Hoppas inte jag låter gnällig nu, hehe, men vill bara förklara mig! :) Anser mig vara väldigt hälsosam och ha ett sunt förnuft - absolut ingen som hetsar bantningspiller och Karlie Kloss-smala människor (som jag vet att många bloggare är...) :)

 
At June 16, 2012 at 12:57 PM , Blogger Bernadeth G. said...

that is such a great idea!

Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

 
At June 16, 2012 at 2:46 PM , Anonymous Anonymous said...

YES, YES AND YES! you're such an inspiration when it comes to fitness and healthy lifestyle :>

 
At June 16, 2012 at 11:36 PM , Anonymous Anonymous said...

I think that would be awesome! I'd be very interested :)

 
At June 17, 2012 at 12:54 PM , Blogger HANANAA said...

thank you so much guys! you'll know whether I will start doing this or not on monday! stay tuned! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home