11/29/2011

SJUK HUMOR

Häromveckan var jag och J i Tammerfors, vid Ikeapark och shoppade. När vi var där tog vi en lite fikapaus vid ett italienskt café, och drack varsin latte. Då kom det ditrullandes två st rullstolsbundna individer. I gott admit, J's plötsliga trudelutt "they see me rollin', they hatin'..." var rätt rolig trots att jag blev sur på honom för att han "made fun of them". Aja, dålig humor.

Annat roligt är att jag för tillfället har en hang-up på ass-låtar. Lyssnar konstant på en ass-playlist på spotify. Denna. Går och sjunger med gör jag också. Och gör vissa moves till låtarna. I know, jag är sjuk.

Ännu ngt roligt... J tror jag har schizofreni. Hurdådå? Ibland kan jag sitta och prata massa (halvt för mig själv) och så kan jag plötsligt helt argt säga "schhhh tyst", och så tystnar jag. Hahaha. Lite mystiskt faktist.

-

Ok, and this was so funny, right? Nåne, ville bara skriva nåt, är rätt tom i huvudet idag. Lider fortfarande av fruktansvärd trötthet. Kanske bäst att äta ngt. So long suckers!

No comments :

Post a Comment